Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Այս ամենը լավ հետևանք չի ունենալու

Այս ամենը լավ հետևանք չի ունենալու
28.08.2024 | 16:02

Հեռուստաեթերում հայտնվող շպարված կարմիր շրթներկով կամ առանց շպարվելու կիսասանրված եվրոպական ոճի, բարալիկ ձայնով և ոսկեղենիկ հայերենով ՀԱՊԿ չլինելու մասին հարցազրույց տվող գեղեցկուհի ռազմական և անվտանգային հարցերով կարկառուն «փորձագետներ», դուք կյանք եք: Նրանց ինտերվյուներից հետո 24 ժամը մեկ հայ հասարակությունը ընկնում է հապկացավի տենդի մեջ: Ես էլ, որպես հակահամաճարակային և առողջապահական հարցերով փորձառու «մասնագետ», առաջարկում եմ աշխատանքներ սկսել այդ համաճարակի դեմն առնելու համար: Խեղճ ՀԱՊԿ, տեսնես, որ վերանա, մեր մեդիա դաշտում ի՞նչ են քննարկելու, դա կատաստրոֆա կլինի: Հիմա ամեն ինչ շատ հաճելի է. հրավիրում են այդ ռազմական «փորձագետուհիներին», հարց են տալիս՝ ՀԱՊԿ կա՞, թե՞ ոչ, և վերջ: Կարելի է արդեն աթոռի վրա ճոճվել և լսել հերթական հակառուսական խոր «վերլուծությունը»: Համոզված եմ, որ այս ամենը լավ հետևանքներ չի ունենալու:

Գարիկ Քեռյան

Դիտվել է՝ 1612

Մեկնաբանություններ